- Повече от 600 рекламни позиции, разположени на територията на цялата страна.
- Мултиформатна мрежа, която дава възможност за национално покритие и гарантира ефективността на една аутдор кампания.
- Лидерство при „Мегаформатите”, като в хода на развитието си компанията винаги се е стремяла да предлага продукти и услуги, които отговарят на световните тенденции в бранша и работи усилено в посока развитие на пазара на външна реклама в България.
- Експертна оценка от специалисти с дългогодишен опит в областта на визуалните комуникации – осигуряване на професионална консултация относно комуникацията на продукта с потенциалния потребител на стоката или услугата.
- Корпоративна политика, еднакво ориентирана, както към изпитани и печеливши проекти, така и към инициативи, които крият рискове, но носят оригинален почерк и допринасят за продуктовото многообразие в сферата на външната реклама.