Отново сме на „Витошка“ с меш, 2019г.

Бул. „Витоша“ е една от най-атрактивните и пълни с живот зони в столицата. Тази година „Метрополис“ предостави възможност на няколко компании да се рекламират чрез формата „меш“.  Върху външната фасада на една от жилищните сгради рекламни кампании реализираха Lidl, Telus и Bella с бранда „Орехите“.

В outdoor сектора мястото за реклама има ключов принос към успеха на всеки рекламен проект. Не случайно бул. „Витоша“ е сцена за изява на артисти, музиканти, както и място за реализация на изложения и запомнящи се нестандартни рекламни елементи. Неспирният пешеходен поток и седящите хора в кафенетата са желаната публика за всякакъв вид визуални проекти.

Свържете се с нас за вашата рекламна кампания

Запитванe
UA-83128233-1 crosschevron-downchevron-leftchevron-right