За първи път в България пазарът на външна реклама има измеримост чрез софтуерната платформа GARB. В измерването участват всички рекламни съоръжения и формати на водещите компании в out-door сектора.
GARB се достъпва онлайн чрез интернет браузър, като дава информация за честотата на преминаване покрай всяка отделна рекламна локация. Проучването се извършва чрез проследяване на произволно избрани лица, които се движат навън и могат да преминат покрай рекламните елементи, така че потенциално да осъществят визуален контакт с тях. Софтуерът отчита единичните и повтаряеми контакти (импресии) на проследимата аудитория. Тя е във възрастовия диапазон между 18 и 69 г.
Данните се калкулират по универсален медиен стандарт с показатели за: метрика, аудитории, покритие, импресии, средна честота на контакт. Така за всяко едно съоръжение има пълна информация за броя на осъществените импресии с рекламното пано.